Martina

Alla inlägg under november 2013

Av martina97 - 29 november 2013 14:46

idag har jag inte varit i skolan det är jätte skönt att vara ledig. Men den här helgen blir det kanske inte så mycket att blogga för imorgon blir det Stockholm och Globen som står på schemat. Och kommer hem på söndag kl 01 och ska då hem till en kompis och sova över. Så jag kommer blogga på söndag om hur lördagen var. Men nu ska jag snart börja packa ner saker jag ska ha med till både Stockholm och sen hem till min kompis. Så det här blev lite kort om hur min helg kommer se ut. Men nu blir det att lyssna på musik och packa samtidigt #spotify   

Av martina97 - 28 november 2013 21:15

idag har jag varit i skolan och har ridit på en häst på skolan som heter Colette och sen efter skolan gick jag direkt till nästa stall och där fick jag rida stallets största häst och han är 178 cm och han heter Zohar. Men det var jätte roligt att rida han och jag kände mig väldigt liten på han. Och idag drog min kille till Jönköping och han kommer vara borta i 3 veckor så då passade jag på att åka hem nu när han ändå inte är hemma så nu ligger jag i soffan och ska snart kolla på film

Av martina97 - 27 november 2013 19:30

 idag har det varit en vanlig dag i skolan som alltid är tråkiga och jag är alltid trött efter varje dag men nu sitter jag på pappas jobb och har precis ätit klart middagen och dom andra går runt och kollar hur det ser ut på hans nya jobb. Sen när jag kommer hem så blir det att börja plugga och sen prata med en kompis på Skype men nu är det bara att sitta och ta det lugnt

 jag saknar min finaste ängel sjukt mycket så det finns inga ord på hur mycket jag saknar henne

Av martina97 - 26 november 2013 17:14

Idag har jag varit på skolan och haft tråkigt som vanlig. Och sitter nu och äter glass och jag kom just på att det snart är julafton och jag har inte börjat köpa något så jag kanske ska börja göra det snart till min kille och sen till mina kompisar och familj och det blir till att shoppa det till dom snart innan julafton    

Av martina97 - 25 november 2013 17:23

idag har jag varit i skolan och har som vanligt tråkigt i skolan. Men nu är jag hemma och sitter och har jätte ont i nacken men som tur är så har mamma en så bra nack sak som inte gör så jag har så jätte ont så den sitter jag och har på mig 24/7 när jag är hemma. Och på fredag är man ledig det ska bli as skönt med lång helg.   

Av martina97 - 24 november 2013 19:56

Idag har det varit tävling på stallet och jag var där och hjälpte några kompisar som behövde hjälp med sina hästar och idag har jag och min kille varit ihop i en månad och är sjukt glad över att jag har dig att vara med. älskar dig så mycket   

Av martina97 - 23 november 2013 16:32

Idag har jag varit på dop och är nu hos mormor så när jag kommer hem blir det att överföra bilder till min dator och sen kanske lägga ut lite bilder ifrån dopet

Av martina97 - 22 november 2013 21:40

Idag har det varit en väldigt lugn dag och jag har varit trött hela dagen och jag vill bara sova men när jag försöker sova så går det inte att somna

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards