Martina

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Stallvecka

Av martina97 - 28 januari 2014 23:06

Nu är stallveckan här igen och det innebär att jag och några till i klassen som har häst inriktning har det här en gång på höst terminen och 2 gånger på vårterminen och då får man bo på ett elevhem som är precis vid skolan och måste då gå upp vid 06 för kl 07 så ska man vara i stallet så det är mycket mycket enklare att bo nära så slipper man åka buss och krångla och nästa vecka så kommer jag inte alls kunna blogga för då ska jag åka till Sälen med världens bästa klass och då får ni se massa bilder ifrån när vi var där när jag kommer hem. Men snart så firar jag och älsklingen en månad ihop och det har vart den bästa månaden på länge. Och nu under dom här veckorna när jag inte har kunnat vara hemma så har jag inte hunnit att träffa han men idag så drog jag hem en stund och då fick jag träffa han och jag blev jätte glad. Här kommer också en halvt snygg bild på mig och Micke men den är inte den finaste bilden men det är ändå en bild på han och mig

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av martina97 - 7 april 2014 13:19


Har haft praktik i två veckor och jobbade då mellan 10-18 så hann inte lägga in några inlägg på bloggen och det ska jag försöka göra nån gån i veckan och nästa vecka så är det påsklov och då ska jag och min familj upp till fjällen och åka skoter och ...

Av martina97 - 26 mars 2014 18:30


Nu har min kille äntligen klippt sig och nu ser han inte längre ut som Justin bieber utan en ny kille ...

Av martina97 - 16 mars 2014 13:18

Denna helg har jag hjälpt min syster på hennes kalas och då kom min kille och hjälpte till och i fredags så var jag och min familj på teater och den var väldigt bra. Och idag har jag vart hemma och snart blir det att åka och rida och då får vi se om ...

Av martina97 - 14 mars 2014 17:10

Idag har jag varit i skolan och haft roliga ämnen. Men nu blir det att gå upp och äta för snart så ska man på teater så det kommer bli kul och imorgon blir det att hjälpa till med min minsta syrras kalas. Och då kommer min kille och hjälper till. Men...

Av martina97 - 13 mars 2014 16:35


Oj vad länge sen jag skrev något på bloggen! Jag får skärpa till mig nu och börja skriva lite mer. Men idag har jag varit i skolan och bara chillat och nu är man i stallet och ska snart ut på en fin uteritt med min häst och killen sitter just nu och ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards