Martina

Alla inlägg under december 2013

Av martina97 - 22 december 2013 23:00

Nu är det två dagar kvar innan det är julafton och nu har jag äntligen lov och ska på torsdag åka bort och få ta det lungt och slippa ora mig för min klass. Och på tisdag så har jag och min kille varit ihop 2 månader   

Av martina97 - 17 december 2013 19:44

idag har jag varit jätte trött och har typ inte orkat något och kommer inte palla med att gå i skolan tre dagar till men sen blir det äntligen jul lov. men nu ska jag dra

Av martina97 - 15 december 2013 20:33

Idag har jag varit i stallet och träffat kompisar. Och jag red idag också en häst som heter Goliath och idag tränade jag och mina kompisar på ett program som vi sen red ochdet gick jätte bra och jag red utan sadel så jag fick jätte bra kontakt med min häst och han lyssnade jätte bra. Nu är det 10 dagar kvar innan julafton och det är 2 månader med min Älskling och jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är nu med han.      

Av martina97 - 14 december 2013 19:12

Idag blev det en lat dag hemma och ta det lungt och nu är det bara 10 dagar kvar innan jag och mitt allt firar 2 månader och det ska bli skönt att få världens bästa julklapp någonsin och det är att jag har mitt allt och har redan då haft han i 2 månader och ingen kan ta han ifrån mig     men nu blir det att kolla på film och sen blir det att prata med min älskling och hoppas att jag inte somnar när han och jag pratar som jag brukar göra för jag är så trött. puss och hej så får vi se om jag hinner uppdatera bloggen antingen mera ikväll eller om jag gör det imorgon kväll så vi får helt enkelt se hur det blir

Av martina97 - 13 december 2013 16:09

Nu har jag insett att jag inte kommer blogga varje dag men jag kan försöka att blogga dom dagar jag orkar att blogga. Men det är sjukt jobbigt nu både hemma och i skolan. Idag är det Lucia och det blev Luciafirande i skolan idag på lunchen. Och efter kl 12 så slutade man skolan och det var jätte skönt att sluta. Nu är det bara en vecka kvar innan man får jullov och det ska bli skönt med lov ifrån skolan och få åka bort med familjen. Nu är det 11 dagar kvar innan jag och min älskling firar två månader ihop och jag har aldrig varit lyckligare än vad jag är med han     men nu ska jag gå och plugga mera till ett prov som jag har nästa vecka

Av martina97 - 9 december 2013 21:01

Idag har jag varit i skolan och fick då ta hand om en kompis som inte mådde bra och det gick inte så bra. Och jag har idag varit hos tandläkaren. Och nu har jag pratat med min pojkvän och han kan jag alltid prata med när det har hänt saker. Och den här låten är så bra och jag gillar den låten jätte mycket.

Av martina97 - 7 december 2013 07:56

Idag när jag kollade ut genom fönstret så såg jag hur mycket snö det var så idag kanske jag ska åka skoter med pappa och sen blir det att ha främmande. Igår fick man en jätte fin överraskning av min älskling och det var att han hade fixat en fin middag för han kom hem igår fast han egentligen skulle vara borta till den 16 men han saknade mig och ville hem tidigare så han kom och det var också en överraskning för mig så inatt så slapp jag sova själv. Men nu idag blir det att vara i stallet och fixa inför imorgon när det är julshow på ridskolan den ska jag vara med på i år. Men nu ska jag gå och äta frukost och sen åka till stallet

Av martina97 - 5 december 2013 21:01

idag har jag haft en as dålig dag för en viss speciel person som jag inte tänker nämna några namn på har kallat mig för saker som han aldrig kommer kunna säga till mig face 2 face för han är både feg och dum och om ni nu tror att den här personen är min pojkvän så är det inte han jag menar utan det är en helt annan person som jag aldrig mer vill träffa. men annars har dagen varit precis som alltid och har idag ridit på underbara Golle som va jätte duktig. men nu ska jag hoppa ner i min stora säng utan min älskling. puss och kram  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards